Despre eveniment

Share on Facebook0Email this to someone

Evoluează în PPC Marketing la Bucureşti – 2-3 Noiembrie 2019!

Pay-Per-Click Marketing este cea mai eficientă metodă de marketing online, din perspectiva creşterii vânzărilor şi a traficului unui website.

Ca să înveţi să îţi creezi propriile campanii de PPC Marketing, utilizând platformele Facebook Ads şi Google Ads, te invităm la două zile de aprofundare şi practică în Bucureşti!

De ce să participi la acest curs?

Află PONTURI VALOROASE în exclusivitate: trainerul nostru, Ovidiu, vă va dezvălui secretele unei campanii pe conversii de succes pe Facebook iar Laurenţiu va detalia cât se poate de practic paşii dezvoltării unei campanii performante pe Google.

Ambii traineri au pus bazele agenţiei The Pharmacy, cu sediul în Braşov, care are o vechime de peste 7 ani şi care au ajutat la dezvoltarea campaniilor a peste 300 de clienţi.

În acest moment, agenţia The Pharmacy, formată din 13 oameni, gestionează activ peste 130 de clienţi.

Cursul Include şi:


=>
Super-strategia de optimizare a campaniilor pe conversii, care a generat mii şi mii de vânzări, testate în sute de campanii;
=>
Cum să obţii costuri de conversie mici şi volume de vânzări ridicate.

Vei afla cum să:

– creezi obiective punctuale şi corecte;

– alegi audienţele;

– setezi bid-ul;

– foloseşti vizualul în favoarea ta;

– derulezi, efectiv, campaniile.

În cadrul cursului de Facebook Ads, vei:

– realiza un plan de campanii Facebook Ads direct pentru firma sau organizaţia ta;

– învăţa cum să creezi reclame pentru diferite tipuri de audienţă;

– simula propriile campanii şi vei parcurge toţi paşii necesari pentru realizarea diferitelor tipuri de reclame sponsorizate;

– afla ce înseamnă campaniile de remarketing şi remarketing dinamic;

– afla toate noutăţile din Facebook Ads.

În cadrul cursului de Google Ads, vei:

simula propria campanie de Google Ads  direct pentru firma sau organizaţia ta;

– afla ce înseamnă campaniile de Google Ads remarketing şi cum să le foloseşti;

– afla cum să monitorizezi activitatea unei agenţii de marketing online;

– afla cum să-ţi monitorizezi conversiile şi să iei decizii de profitabilitate;

– afla care sunt cei mai importanţi indicatori de urmărit într-o campanie de Google Ads;

– afla paşii concreţi de dezvoltare a unei campanii – de la A la Z.

– afla care sunt cele mai importante tipuri de campanii de Google Ads şi când trebuie să le folosiţi pe fiecare.

– afla cum sa folosesc Google Analytics în raport cu Google Ads;

– afla cum se conectează contul de Google Analytics cu Cel de Google Ads şi cum să urmăreşti conversiile prin Analytics;

– afla toate noutăţile din Google Ads;

Dacă vrei să vezi cum se desfăşoară acest curs, vizionează videoclipul următor:

Număr minim de participanţi: 7

Număr maxim de participanţi: 15 – curs limitat de persoane pentru o mai bună colaborare trainer-participant

Nivel de iniţiere al participanţilor în noţiunile prezentate: Începător – Mediu

Cursul este adresat în special începătorilor şi celor care au minime cunoştinţe şi care doresc să afle cum să treacă la nivelul următor în ceea ce priveşte succes campaniilor pay-per-click.

Status persoane înscrise:

Persoane înscrise: 1

Locuri disponibile: 14

Laboratorul de Online a însemnat, până în prezent:

  • peste 600 de companii participante, care şi-au îmbunătăţit strategia de marketing online;
  • peste 800 de participanţi mulţumiţi, ale căror impresii le găseşti pe pagina cu ediţii anterioare;
  • peste 60 de ediţii desfăşurate în 7 oraşe diferite: Braşov, Sibiu, Cluj-Napoca, Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Piatra Neamţ;
  • peste 960 de ore de lucru practic în marketing online.
  • peste 7 ani de activitate.

Organizator

Pentru informa?ii detaliate despre fiecare sesiune din acest curs, click pe numele acesteia din programul de mai jos..

Localizare

Hotel Ramada
Adresă: Calea Turzii nr. 43-49, Cluj-Napoca
Website: ramadacluj.ro

Traineri

Testimoniale

Până în prezent, Laboratorul de Online a ajutat sute de companii să îşi îmbunătăţească strategia de marketing online. Dacă vrei să afli mai multe, intră pe pagina noastră de Portofoliu. Iată câteva dintre impresiile participanţilor: „Facebook si AdWords, doua platforme complexe, dificil de asimilat intr-un timp scurt, si totusi, cei doi traineri reusesc sa transmita si sa structureze informatii valoroase in doar 2 zile. Cursuri bine pregatite, transmise intr-o maniera pe intelesul tuturor, din care pot invata si cei la inceput de drum in ale marketingului online, dar si specialistii.” Aida Ciubotaru „Este un curs foarte bine structurat. Au fost foarte multe informatii utile la care nu prea poti sa ajungi singur si nu as fi reusit sa deslusesc la fel de multe lucruri daca m-as fi ghidat exclusiv dupa diverse tutoriale. Recomand acest curs tuturor celor care isi doresc sa invete lucruri noi, fie sa isi consolideze cunostintele in ceea ce inseamna PPC Marketing.” Cristina Constantinescu „Laurentiu si Ovidiu au reusit din plin sa ne transmita din cunostintele si experienta lor in PPC marketing, iar cele doua zile de curs parca au zburat. Astept cu interes urmatoarele lor proiecte si cursuri. Succes!” Cristina Tatar Mai multe testimoniale despre ultimele noastre cursuri găseşti pe pagina Impresii.