Cum realizezi o campanie Google Search şi cum o optimizezi

Share on Facebook0Email this to someone

Campania de Google Ads Search este cea mai folosită, dar şi cea mai eficientă din punct de vedere al conversiilor.

Este campania care necesită cel mai mare buget, iar dacă nu este făcută în cele mai bune condiţii se pot pierde foarte mulţi bani pe clickuri care nu aduc conversii.

Sesiunea va avea următoarea structură:

  • Cum să-ţi găseşti cele mai bune cuvinte cheie (Keyword Planner);
  • Cum să-ţi stabileşti un buget estimativ pentru campanie;
  • Tipurile de cuvinte cheie;
  • Cum îţi setezi campania de Google Ads;
  • Cum stabileşti grupurile de anunţuri;
  • Cum realizezi un anunţ atractiv şi eficient;
  • Cum analizezi o campanie de Google Ads Search;
  • Cum stabileşti cuvintele cheie negative;
  • Calitatea cuvintelor cheie – cum să primeşti o notă cât mai mare pe fiecare anunţ;
  • Exemple multe de campanii reuşite.

Sesiunea este practică, deoarece după fiecare concept prezentat, participanţii vor lucra pentru propria campanie de Google Ads.

Înapoi la pagina evenimentului!