Deschidere ziua 2: Google Ads (AdWords)

Share on Facebook0Email this to someone

În a doua zi a cursului vom discuta despre tot ce înseamnă analiza, realizarea şi optimizarea unei campanii de Google Ads (AdWords)

Google Ads este una din cele mai eficiente metode de promovare PPC (Pay Per Click). Folosind un anumit buget, poţi ajunge la publicul tău ţintă şi să îţi sporeşti vânzările sau cererile de ofertă, prin intermediul campaniilor.

Pentru a asigura succesul campaniilor tale şi sa nu risipi bugetul investit, este nevoie de setarea corespunzătoare a campaniei de Ads, alegerea potrivită a cuvintelor sau expresiilor cheie, crearea grupurilor de anunţuri şi a unor texte pentru anunţuri care să sporească rata de click.

Odată lansată, campania trebuie monitorizată constant. O campanie de Google Ads poate de mai multe feluri: Search, Display, Video sau Shopping.

În cadrul sesiunii de Google Ads, vei afla tot ceea ce trebuie să ştii despre realizarea şi gestionarea unei campanii de Ads, atât Search cât şi Display şi vei avea ocazia de a simula propria campanie de Google Ads pentru compania pe care o reprezinţi.

În introducere vom discuta despre: Google Ads vs. Facebook Ads şi Google Ads vs. SEO.

După această discuţie vei avea o imagine de ansamblu asupra a ce îţi pot oferi campaniile de Google Ads şi de ce nu pot fi comparate cu Facebook Ads şi SEO.

Înapoi la pagina evenimentului!