Deschidere ziua 2: Google AdWords

Share on Facebook0Email this to someone

În a doua zi a cursului vom discuta despre tot ce înseamn? analiza, realizarea ?i optimizarea unei campanii de Google AdWords.

Google AdWords este una din cele mai eficiente metode de promovare PPC (Pay Per Click). Folosind un anumit buget, po?i ajunge la publicul t?u ?int? ?i s? î?i spore?ti vânz?rile sau cererile de ofert?, prin intermediul campaniilor.

Pentru a asigura succesul campaniilor tale ?i a nu risipi bugetul investit, este nevoie de setarea corespunz?toare a campaniei de AdWords, alegerea potrivit? a cuvintelor sau expresiilor cheie, crearea grupurilor de anun?uri ?i a unor texte pentru anun?uri care s? sporeasc? rata de click.

Odat? lansat?, campania trebuie monitorizat? constant. O campanie de Google AdWords poate fi de dou? feluri: Search ?i Display.

În cadrul sesiunii de Google AdWords, vei afla tot ceea ce trebuie s? ?tii despre realizarea ?i gestionarea unei campanii de AdWords, atât Search cât ?i Display ?i vei avea ocazia de a simula propria campanie de Google AdWords pentru compania pe care o reprezin?i.

În Introducere vom discuta despre: Google AdWords vs. Facebook Ads ?i Google AdWords vs. SEO.

Dup? aceast? discu?ie vei avea o imagine de ansamblu asupra a ce î?i pot oferi campaniile de Google AdWords ?i de ce nu pot fi comparate cu Facebook Ads ?i SEO.

Înapoi la pagina evenimentului!