Începător în comerțul electronic? Primii pași în dezvoltarea magazinului online la Start-up Area

Share on Facebook0Email this to someone

Peste 1,9 milioane de locuitori români cump?r? online, România aflându-se pe locul patru în rândul ??rilor europene cu cea mai mare cre?tere a vânz?rilor din comer?ul electronic, conform studiului E-Commerce Europe, realizat în 2016.

Peste 40 proprietari care doresc s? î?i deschid? un magazin online particip? în 24 octombrie la Cluj-Napoca la Start-up Area, sec?iunea special creat? în cadrul evenimentului premium de comer? electronic TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Start-up Area se adreseaz? proprietarilor care doresc s? î?i dezvolte un magazin online, care vând produse pe platforme auxiliare sau celor care activeaz? în industrie de mai pu?in de 10 luni. Sec?iunea Start-up Area din cadrul TeCOMM este sus?inut? de eMAG Marketplace, sistemul prin intermediul c?ruia partenerii eMAG afi?eaz? propriile oferte pe eMAG.ro.

TeCOMM sus?ine business-urile online la început de drum, prin asisten?? ?i oportunit??i reale de dezvoltare a industriei eCommerce din România, creionând înc? o dat?, necesitatea sec?iunii Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace.

Primii pa?i în deschiderea unui magazin online la TeCOMM

Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace include sesiuni intensive de workshop-uri ce abordeaz? tematici centrate pe alegerea platfomei online, reten?ia clien?ilor sau aspectele financiare necesare deschiderii unui magazin online în România. Evenimentul încurajeaz? proprietarii startup-urilor online s? p??easc? cu încredere într-o industrie cu un real poten?ial de succes, accesând informa?ii de la cei mai buni speciali?ti în domeniu.

Poza Start-up Area 2016

Printre speakerii care au confirmat prezen?a la noua edi?ie a evenimentului se num?r? Sergiu B?b??an, Co-fondator Blugento, solu?ia de eCommerce ultra-performant?, construit? pe platforma solid? Magento. Sergiu activeaz? de peste 10 ani în domeniile IT ?i vânz?ri ?i a condus mai multe proiecte software înainte de a se implica în Blugento România. În cadrul Start-up Area, Sergiu va aborda tematica 10 întreb?ri la care s? r?spunzi înainte de a deschide magazinul online precum tipurile de livr?ri (interna?ionale ?i na?ionale), gestionarea eficient? a comenzilor, alegerea celei mai bune solu?ii eCommerce, avantajele ?i dezavantajele de?inerii unui stoc propriu, în raport cu alegerea serviciilor de dropshipping.

Cluj-Napoca – locul de întâlnire al proprietarilor de magazine online în 24-25 octombrie

Pe lâng? sec?iunea de Start-up Area – Powered by eMAG Marketplace din 24 octombrie, TeCOMM eCommerce Conference&Expo include în prima zi a evenimentului alte 4 scene cu tematici diferite, dar cu un element esen?ial comun: aplicabilitatea în eCommerce. Profesioni?tii în marketing au oportunitatea de a opta pentru workshop-urile MarkDay Stage sau pentru masterclass-ul SEO, sus?inut de Ovidiu Joi?a (CEO iAgency.ro). De asemenea, retailerii online au posibilitatea de a dezbate problemele reale ale magazinelor online din industria fashion, participând la The Catwalk Stage, iar antreprenorii pot opta pentru scena Antreprenor pe www.

Poza Start-up Area anul 2016

Pe fondul tematicii generale ale acestei edi?ii, Haute Couture your eCommerce business, în 25 octombrie, evenimentul reune?te speakeri de renume precum: Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs, eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company), Manuel da Costa (Conversation Optimation Expert, Effective Experiments) sau Carlo Terreni (General Director, Netcomm Suisse).

Evenimentul premium de comer? electronic TeCOMM, organizat de agen?ia Libero Events, se afl? la cea de-a 7-a edi?ie în Cluj-Napoca ?i înglobeaz? o comunitate de peste 3000 profesioni?ti în eCommerce. TeCOMM eCommerce Conference&Expo va avea loc în 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia***** din Cluj-Napoca unde vor participa peste 350 proprietari ai magazinelor online ?i profesioni?ti în eCommerce. Înscrierile continu? pe site-ul oficial: www.cluj.tecomm.ro.